måndag 30 juli 2012

Lille Prinsen

Nu har vi börjat landa lite i att vara en familj och ha världens underbaraste son.Jag vet att jag är partisk i det uttalandet, men så är det!
Vi har haft lite besök i sommar och gjorde även en spontanresa till Norrland till min familj.

Bäcken vid huset hemma. Det är riktig sommar.

Jag ville dels träffa alla nära och kära hemmavid, men jag ville också att min mormor och Vide skulle få träffas. Det var häftigt att se när Vide 6 veckor träffar sin gammelmormor 93 år.




Vi tog även ett kort med 4 generationer. Jag är glad att vi fick till det.
 Alla hemma var så glada över att få träffa prinsen och vi hade en härlig vecka där vi bara tog det lugnt, bytte massa blöjor, ammade och träffade lite folk. Vi bodde som vanligt hos min syster och jag tror att det finns en skatt i deras hus. Titta bara på rengbågen.



Väl hemma igen har vi insett att vår lille kille har börjat le. Han känner igen oss, troligast mest på rösten och ler faktiskt när vi pratar med honom.
Avslutningsvis så vilar Vide med sin beskyddare Lakritz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar