måndag 17 maj 2010

LIte olika

Samtidigt som jag är väldigt trött på grund av alldeles för mycket jobb så är min hjärna full av inspiration.
Jag fick förslag på en idé för ett bra tag sedan och nu har den idén legat och rotat sig och efter en promenad på stan med lite små inköp så är det bara att sätta igång. Bilder kommer när det är klart.

Detta är lite inspiration till mitt nästa projekt.Jag berättar gärna mer när jag samlat ork till att genomföra det.

Annars sitter jag och bloggar och drömmer om ett liv på landet.
Jag har en dröm om att skapa ett hantverkskafé där gästerna kan både inhandla fika, och hantverk från olika förmågor, men även ha möjlighet att hantverka lite i en öppen verkstad och pyssla lite samtidigt som de äter av mina hembakta kakor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar