torsdag 15 december 2011

Tomtarnas Julparad

Då vi förra året firade jul hos min familj i Norrland var det min jul i fjol med allt vad det innebär för mig med pynt och sådant.
I år däremot är det sambons jul och vi ska fira på Gotland hos hans bror, vilket jag ser framemot. Det innebär också att det blir hans jul när det gäller julpynt och tomtar.
Jag som tyckte att mina 4 prydnadstomtar var rätt lagomt att pynta med....
I helgen var det dags att julpynta. Jag tror vi har fått tomtarnas julparad här hemma. Ovanligt, men mysigt.
 Tomtefamiljen vid adventsljusstaken

Hela hyllan stormar
 Varför bara dekorera julgranen när garderobsblommar också blir fin i julkulor.




2 kommentarer:

  1. Ha, ha typiskt Magnus.
    Roligt att se lite bilder på hur ni har det hemma också.

    Vad håller du på med för projekt just nu?
    Jag kikar ju in hit ibland och hoppas att du skall inspirera mig.

    SvaraRadera
  2. ja visst är det typiskt magnus. Mycket pynt är det på honom.:)
    Jag hoppas kunna inspirera någon iaf

    SvaraRadera