måndag 23 april 2012

loppishelg och lek med kameran

Eller snarare loppissöndag. Det var storloppis på tingvallahallarna i går här i Karlstad. Det var lagomt med folk och en hel del människor som hyrt bord och som stod och sålde. Hade vi fått nys om detta tidigare kanske vi tilloch med hade sålt själv, men det får bli en annan dag.
Jag tycker att jag gjorde en massa bra fynd. Lite bebiskläder, regnskydd till barnvagnen, Ett par burkar och rostfria liter och decilitermått, samt ett par örhängen. Det var mysigt att gå där och strosa,
På em for vi hem till ett par nyblivna vänner och hängde tills klockan var mycket och vi åkte hem och tittade på mästarnas mästare.
 
När jag var i norrland fick jag ett kamerastativ som jag lekte lite med en dag här förra veckan. Det blev mest bilder på mig och magen då det är det som är mest händelserikt just nu. Vädret är lite för grått för att jag ska vilja gå ut och testa att fota mera.Men jag hoppas att solen spricker fram här i veckan så jag kan komma ut lite.
Här är iaf en bild på magen min. Mitt midjemått är nu 114 cm. Helt galet. Det är inte alltid jag fattar hur stor mage jag faktistkt har :)


Kameran ville bara tippa när jag fotade så detta var tyvärr ett av de bästa bilderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar