söndag 6 maj 2012

30 års firande

I går firade jag 30 år. Jag fyller inte förrän i morgon, men det var lättare för mina vänner att komma till Karlstad på helgen så igår hade vi en härlig dag med grill till lunch och sen mer mat på kvällen och umgänge. Det var så kul att de kom och firade mig. Jag hade en väldigt bra dag.
Tyvärr så glömde jag bort kameran så det blev inte fotat så mycket.
Vädret var dock inte med oss så grillningen blev inomhus då det regnade och var sol om vartannat. På kvällen hade jag ordnat med ett musicquiz som var med musik från min uppväxt fram tills nu. Jag tror det var bitvis rätt svårt, men det var riktigt kul att göra och gå igenom vilken musik jag lyssnat på fram tills nu. Det är en salig blandning kan jag säga.
Några bilder blev det iaf av gårdagen. Här kommer de.

Jag tänkte visa hur magen ser ut. dock ser jag mer bister ut än vad jag faktiskt var.
 Nu är jag i v.35 så det är snart bara 5 veckor kvar. Var har tiden tagit vägen. Nu känns det som om det kommer att gå jättefort tills vi får hålla i vår lilla knodd. Jag längtar...



Finaste Emma och Vilgot. Vilgot är nästan exakt ett år äldre än vår lilla knodd.

Emelie och Sindi som hjälper till att förbereda kvällens mat.....
Sindi har hittat Magnus vapenställ

Delar av kvällens mat

Senare fick jag en chokladboll på 1 kg. Halva gick åt så jag har en 1/2 kilos chokladboll i kylen.

Det var som sagt en jättekul dag och kväll och är det någon som har fler bilder från kvällen så skulle jag gärna ta del av de.

Ni är alla välkomna snart igen!
kram på er

2 kommentarer:

  1. Vem kom med chokladbollen?! Jag måste bli kompis med den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. AnnaKarin kom med den. Man kan köpa den här på coop. :)

      Radera