torsdag 1 september 2011

Fullt upp

Med tanke på att jag  är mellan jobb så måste jag säga att jag har varit väldigt effektiv de senaste dagarna.
Jag vill känna att lägenheten är mysig från att man kommer in genom dörren. Sen ska känslan vara kvar i hela hemmet.

Så här såg hallen ut i början av veckan...
Det var en tråkig persikolik färg som skar sig till det mesta. Jag fick kompromissa med sambon att behålla pärlsponten.

Jag skaffade en hink vit färg och satte igång och  måla.
så här är resultatet

Ljusbollarna har jag köpt på Bindi Design.
Draperiet till kontoret/klädkammaren är ett loppisfynd som passade perfekt i dörren.

 Sigge inspekterar resultatet.





 Skolplanscher vi fyndat får pynta på kattsandsbänken





I yttre hallen har vi placerat en sekretär som precis fick plats. Även där får skolplanscher pryda väggarna

Äntligen har vi ett hem som känns riktigt på nåt sätt. Det är vårat hem som vi bygger tillsammans. Det är fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar