lördag 11 februari 2012

finfrämmat

Idag får vi finbesök. Mamma kommer. Det ska bli kul att träffa henne, speciellt med tanke på att jag inte var hemma i jul i år. Sen åker vi upp till Norrland i påsk och då får jag träffa resten av familjen och det är inte så länge kvar.

Mamma ska få ta det lite lugnt med sin onda hand och hon ska även få hänga med på mina vävkurser. Hon är ju trots allt "vävakuten" som jag ringer till när jag dyker på ett problem på kursen som jag inte kan lösa. Det känns så lyxigt att ha den möjligheten.

Det känns också kul att hon ska få se min mage nu när den inte är så stor. Det är viktigt för mig att min familj också får ta del av det härliga som händer mig. Jag vill ju visa upp det fantastiska.

Hoppas ni alla får en härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar